W przypadku problemów z dostępem drogą radiowa należy w pierwszej kolejności wyłączyć na około 1 minute terminal radiowy (antenę) oraz router (jeżeli jest podłączony). Wyłączenie anteny odbywa się poprzez odłączenie zasilacza POE (najczęściej czarny, z podłączonymi dwoma kablami ethernetowymi) od prądu. Po tym zabiegu należy sprawdzić, czy możliwe jest połączenie z Internetem.
Jeżeli problem nie ustąpił, należy sprawdzić poprawność podłączenia okablowania. Czarny kabel biegnący od terminala powinien być wpięty w gniazdo zasilacza oznaczone “POE”. Drugi z kabli (najczęściej czerwony), musi być wpięty w gniazdo “LAN” zasilacza, a drugim końcem w gniazdo “WAN” routera (zazwyczaj niebieskie).
Jeżeli pomimo poprawnego podłączenia nadal nie można połączyć się z internetem, prosimy zapoznać się z pozostałymi wskazówkami lub skontaktować się z Biurem Obsługi.