W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy wszystkie kable są prawidłowo wpięte do dekodera oraz do telewizora. Następnie należy wyłączyć na około 1 minutę dekoder z prądu. Jeśli po tym zabiegu nadal nie mamy na telewizorze obrazu z dekodera należy sprawdzić, czy na telewizorze jest ustawione prawidłowe źródło sygnału. Dokonujemy tego za pomocą przycisku oznaczonego “SOURCE” lub ikoną .
Jeżeli używamy podłączenia za pomocą wejścia analogowego (SCART) to prawidłowym źródłem będzie AV/SCART.
Jeżeli używamy podłączenia za pomocą wejścia cyfrowego (HDMI) to prawidłowym źródłem będzie HDMI (jeżeli nasz telewizor posiada kilka złącz HDMI to ten z odpowiednim numerem. np. HDMI1 lub HDMI2).
Jeśli po wykonaniu tych czynności nadal nie mamy prawidłowego obrazu, należy skontaktować się z Biurem Obsługi. Na miejscu w biurze istnieje możliwość sprawdzenia dekodera. Jeżeli dekoder okaże się sprawny, może to oznaczać uszkodzenie okablowania lub wejścia w telewizorze.